Stage; social media talent gezocht!

Voor de periode februari 2023 tot juli 2023 is Special Olympics Nederland op zoek naar een stagiair die een strategisch social media plan kan ontwikkelen voor o.a. LinkedIn. Ben jij het social media talent dat wij zoeken?

Lees meer

Strategisch social media plan

Special Olympics Nederland kent vele onderdelen; wij zijn niet alleen verantwoordelijk voor Special Olympics sportevenementen in Nederland en deelname aan internationale Special Olympics evenementen, maar organiseren met Play Unified meer ontmoetingen tussen mensen met en zonder verstandelijke beperking en proberen met Scoor je PR! meer sporters fit aan de start te laten verschijnen.

Special Olympics Nederland heeft een social media plan om met name onze deelnemers en huidige fans te bereiken (via Facebook en Instagram), maar wij kunnen/moeten onze (potentiële) partners beter bereiken. Hiervoor zijn wij opzoek naar een stagiair die voor ons een strategisch social media plan kan schrijven voor de B2B markt, waarbij wij ons voornamelijk richten op LinkedIn maar Twitter, voor zover mogelijk, willen meenemen in hetzelfde ‘vaarwater’.

Met twee grote evenementen in het vooruitzicht moeten wij de markt optimaal benutten; dit is het moment om onze huidige partners nóg meer aan ons te binden en potentiële partners te enthousiasmeren. Het plan moet tevens meehelpen bij het benutten van de doelstellingen het jaarplan van 2023.

Stageopdracht

Stageopdracht behelst het ontwikkelen en implementeren van een strategisch social media plan voor de B2B markt, waaronder:

  • Strategisch social media plan schrijven (inclusief marktonderzoek, doelstellingen formuleren, concurrentieonderzoek, etc) en implementeren
  • Dagelijkse ondersteuning bij het social media beleid
  • Ondersteuning bij werkzaamheden (in Nederland) omtrent de World Games 2023 in Berlijn

Lees hier de volledige vacature

Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met: Rachel Volle bijgenaamd Roman-Richardson, manager marketing & communicatie.