Stageopdracht
Special Olympics Nederland kent vele onderdelen; van evenementen tot inclusie (Play Unified) tot gezondheid (o.a. Scoor je PR!) waarbij onze Athlete Leaders het voorbeeld zijn. Jij helpt ons bij het ontwikkelen van creatieve content voor meerdere doelgroepen (B2B en B2C) en denkt mee met de communicatieplanning rondom de diverse onderdelen.
Via de social media kanalen Facebook en Instagram bereikt Special Olympics Nederland sporters met een verstandelijke beperking, deelnemers aan evenementen, maar ook betrokken coaches, familieleden, vrijwilligers en andere betrokkenen. Met de Nationale Spelen 2024 in het vooruitzicht is dit het moment om optimaal te profiteren en de betrokkenheid, aandacht en volgers te vergroten.
De opdracht is om de social media content planning in te vullen voor het komende jaar. Daarbij het bedenken en creëren van creatieve (video) content, inspringen op de actualiteiten én de voorbereiding op de Nationale Spelen 2024 in juni. Het social media plan moet tevens bijdragen aan het behalen van de doelstellingen geformuleerd in het jaarplan 2024; waaronder het verhogen van het bereik en de betrokkenheid.
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ben jij die stagiair met hart voor de sport én kennis van social media? Ben jij die creatieve duizendpoot met oog voor een inclusieve maatschappij en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Grijp deze kans om onze sporters met een verstandelijke beperking (digitaal) op een podium te zetten! Lees hier de volledige vacature en reageer!
Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met: Marijke Boessenkool-Blok, medewerker marketing & communicatie.