Beautymerk Mylène zet Special Olympics sporters in bij campagne

12 apr 2018

Samen zijn we mooier! Dat viert beautymerk Mylène vandaag met de lancering van haar nieuwe #lovely-collectie. Vier Special Olympics sporters (twee Nederlanders en twee Belgen) stralen in de spotlights van de voorjaarscampagne van het Belgische beautymerk. Mylène is het eerste beautymerk dat kiest voor vier modellen met een verstandelijke beperking om de nieuwe collectie te promoten. Twee van die modellen, atleten Jordan Beute en Femke Bongers (de twee rechts op de foto), zijn Special Olympics sporters uit Nederland. “We willen samen met Special Olympics tonen dat hun sporters -zoals iedereen- een plaats verdienen in de maatschappij én de spotlights”, zegt Alain Duperray, CEO van Mylène. “Via sport streeft Special Olympics Nederland al jaren naar een inclusieve samenleving, maar er valt nog veel te winnen. Dat Mylène onze sporters inzet in hun nieuwe beauty campagne, en zo patronen doorbreekt, is geweldig”, aldus Ragna Schapendonk, directeur Special Olympics Nederland. Plek in de spotlights en op het sportpodium  “Als partner van Special Olympics kunnen wij mensen met een verstandelijke beperking structureel bij onze 3.500 verkopers en al hun klanten een plaats in de spotlights geven. Wij geloven in ‘samen mooier’ en dat vieren we offline én online”, vertelt Duperray. Modellen met een verstandelijke […]